2013. január 29., kedd

168. Nemzeti Színház jegy - HELP

Hihetetlen, hogy mióta kiderült, hogy lemondatják Alföldit, mennyire megnőtt az érdeklődés a Nemzeti Színház előadásai iránt. December óta próbálok jegyet szerezni a Hamlet és főleg az Angyalok Amerikában című előadásokra, de egyszerűen márciusig szinte minden előadásra elkelt a jegy. Fogalmam sincs hova lehetne még fordulni ez ügyben. Egyszerűen az Angyalok Amerikát látnom kel Alföldivel, nem hallhatok meg anélkül, hogy nem láttam. Az HBO adaptációt egyszerűen imádtam. A témája miatt meg nagy a valószínűsége, hogy a kedves új diri nem csak kisöpri a repertoárból,  de belesöpri a Dunába, hogy vigye magával jó messzire. Már néztem a Vaterán hátha, meg szóltam ismerősöknek, akikhez jár színházas néni, de eddig semmi. Ha valaki esetleg tudna ebben segíteni, akkor nagyon hálás lennék. Nagyon, de nagyon...

3 megjegyzés:

  1. Tegnap még volt jegy a március végi előadásokra. Ma arra jártam, bementem a pénztárba, és a hölgy fancsali arccal közölte: minden jegy elfogyott... :D

    VálaszTörlés
  2. Megnézem, hogy a hozzánk járó színházjegyes néninek van-e.

    VálaszTörlés